Všetko o nákupe

 

 

 

 

Ako môžeš zaplatiť objednaný tovar? Vyber si z 3 spôsobov:

  • Prvým je klasická poštová dobierka – to znamená, že tovar zaplatíš pri prevzatí balíku od pošty.
  • Druhou možnosťou je platba vopred bankovým prevodom na účet CZ3720100000002201400843. Variabilným symbolom pre platbu prevodu je číslo Tvojej objednávky. Tovar bude odoslaný na zadanú adresu po pripísaní platby na náš účet.
  • Chceli by ste si tovar vyzdvihnúť osobne? Určite je to možné. Nájdete nás na adrese Tečovice 43, 763 02 Zlín, a to v pondelok až piatok od 8.00-16.00 hodiny.

 

  Po objednaní tovaru si môžeš zvoliť doručenie prostredníctvom kuriérskej služby UPS a Slovenskej pošty

 

  • V prípade kuriérskej služby alebo Slovenské pošty Vám bude tovar doručený na fakturačnú, prípadne doručovaciu adresu. O odoslaní tovaru budete informovaný formou emailu, v ktorom bude uvedený kontakt na prepravcu a číslo zásielky.
  • Doručenie tovaru prebieha počas pracovných dní v bežnej pracovnej dobe. Ak si objednáte tovar v cene nad 100€ (vrátane DPH), nebudeme Vám účtovať žiadne poplatky a tovar Vám doručíme ZDARMA! U objednávok v celkovej výške do 100€ (vrátane DPH) si účtujeme poplatok za balné a poštovné 3.90€ vrátane DPH a pri platbe na dobierku 5€ vrátane DPH.

 

  Na všetky produkty zakúpené v našom obchode sa vzťahuje 24 mesačná záručná doba. Tá začína plynúť pri prevzatí tovaru zákazníkom. 
  • Ako záručný list Vám poslúži daňový doklad, preto si ho prosím starostlivo uschovajte!
  • Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho dielov), spôsobené používaním. Kratšiu životnosť výrobku v takomto prípade nemožno považovať za vadu a nie je ju možné ani ako takú reklamovať.

 

  Už ste odoslali objednávku, ale chceli by ste v nej niečo zmeniť? Kontaktujte nás telefonicky na čísle +420 574 141 141 alebo emailom na adresu obchod@frogman.cz – ak sme Váš tovar ešte neodoslali, pokúsime sa zmenám vo Vašej objednávke vyhovieť.

 

Už ste obdržali svoj tovar, ale nevyhovuje Vám? Vybrali ste špatnú veľkosť alebo produkt nezodpovedá Vašim predstavám? V takom prípade máte právo zakúpený tovar do 14-tich dní vrátiť. Musí však byť nepoužitý, kompletný, s originálnymi visačkami a najlepšie v pôvodnom balení.  

 

  Objavili ste na zakúpenom tovare závadu v priebehu záručnej doby? Potom máte právo na reklamáciu tovaru. Pozor - záruka sa nevzťahuje na opotrebenie vecí spôsobené ich obvyklým používaním! 
  • V prípade reklamácie nás kontaktujte prostredníctvom emailu alebo telefonicky a pre rýchle spracovanie reklamácie prosím uveďte čo najviac údajov pre identifikáciu reklamovanej zákazky, vrátane popisu závady.
  • Najneskôr do 2 dní Vás budeme kontaktovať o ďalšom postupe pri riešení reklamácie. 

 

 

Ak ste u nás registrovaným zákazníkom, môžete zbierať FROGpointy, a to hneď niekoľkými spôsobmi. Tým najjednoduchším je ale nákup tovaru na našom webe. Než začnete nakupovať, nezabudnite sa prihlásiť ku svojmu účtu. Podľa toho, akú výslednú cenu bude mať nákup sa Vám na FROGpoint konto pripíše príslušný počet bodov. 

Pozrite sa na stránku FROGpointy a prečítajte si, aké darčeky môžete získať!

 

 

Ak ste nenašli odpoveď na svoje otázky alebo si neviet rady, kontaktujte nás a my Vám radi poradíme! A to buď telefonicky na čísle +420 574 141 141 alebo emailom na adrese obchod@frogman.cz


 

Časté otázky

 

  • Som zo Slovenska, je možné mi tovar doručiť a koľko to bude stáť?

Na Slovensko doručujeme za rovnakých podmienok ako v Česku. To znamená za 4€ v prípade platby na účet, 5€ za dobierku a pri nákupe nad 80€ (všetky sumy sú myslené vrátane DPH) je doprava zdarma. Pre "Slovenské bratry (a sestry)" máme slovenský účet.

 

  • Čo znamenajú skratky u jednotlivých tovarov, ako napríklad: RG, FG, MC... ?

Tieto skratky označujú farbu, prípadne kamufláž daného tovaru. Ich zoznam s popisom nájdete na stránke Kamufláž a vzory.

 

  • Aké vlastnosti majú materiály, z ktorých je tovar vyrobený?

Popis vlastností najpoužívanejších materiálov pre výrobu armádnych a taktických doplnkov je na stránke Materiál.

 

  • Ako zvolím správnu veľkosť oblečenia či obuvi?

Správnu veľkosť možno určiť pomocou orientačnej tabuľky veľkostí odevov, prípadne podľa tabuľky veľkosti, ktorá je pri popise konkrétneho tovaru. Pri určovaní správnej veľkosti obuvi voľte svoju obvyklú veľkosť. V prípade, že si nie ste istý, kontaktujte nás. Orientačné tabuľky veľkostí a tabuľka veľkostí obuvi sa nachádza na stránke Tabuľka veľkostí.

 

  • Musím sa kvôli nákupu registrovať? 

Nemusíte. Stačí si vybrať tovar, vložiť ho do košíku, vyplniť dodaciu adresu, zvoliť prepravnú službu, súhlasiť s obchodnými podmienkami a potvrdiť objednávku. Pre zber FROGpointov je ale registrácia potrebná.

 

  • Naozaj je doprava pri objednávke nad 80€ zdarma?

Áno. Ak má Váš objednaný tovar celkovú hodnotu vyššiu než 80€ vrátane DPH, doprava k Vám je na naše náklady.

 

  • Koľko ma bude stáť doprava v prípade, že nakúpim za menej než 80€?

Poštovné a balné v prípade platby na účet je 4€ a na dobierku je to 5€ (oboje vrátane DPH). Podrobnejšie informácie nájdete na stránke Doprava a Platba. A to i v prípade, že budeme posielať na Slovensko!

Katalóg

Prihlásenie
Volajte +420 574 141 141
Píšte info@frogtac.sk
Facebook

Košík 0 ks tovaru: 0.00 €

Váš nákupný košík neobsahuje žiadny tovar.

  • CZ
  • SK
  • PL
  • RO

Dôležité odkazy

Poradňa

Naše projekty

Newsletter

Nechajte si posielať pravidelné novinky z katalógu.




Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.